понеділок, 11 квітня 2011 р.

МОЛИТВА ПРО МИР СВЯТОГО ФРАНЦИСКА АСИЗЬКОГО

Прилучи мене, Господи, до волі Твоєї

До любові Твоєї, до миру Твого!
Даруй мені ласку посіяти любов у серця озлоблених,
Принести благодать прощення тим, хто ненавидить,
Примирити ворогуючих.
Даруй мені ласку освітити істиною душі заблуканих,
Зміцнити вірою тих, що сумніваються,
Опромінити світлом Твого розуму тих, які перебувають у темряві.
Даруй мені ласку відродити надію в тих, хто у відчаї,
Обдарувати радістю тих, хто у скорботі.
Зроби мене, Господи, таким, що не шукає втіхи для себе,
Але прагне дати її іншим;
Що не повчає інших у гордині своїй,
Але сам навчається в покірливості духу;
Не улюбленим, але люблячим.
Про цю милість молю Тебе, Боже,
Тому що віддаючи, ми одержуємо;
Забуваючи про себе – знаходимо себе;
Прощаючи інших – прощення отримуємо;
А вмираючи – воскресаємо до життя вічного!
Амінь

Немає коментарів:

Дописати коментар