четвер, 2 серпня 2012 р.

Молитва до святої Великомучениці Варвари

Свята Великомученице Варваро! Я згадую сьогодні муки, які Ти перетерпіла за віру в Пресвяту Тройцю й прошу Тебе: молися за мене до Бога-Отця, щоб дав мені сили перемогти різні земські наклони, серце ж і душу піднеси до небесних речей. Молися до Бога-Сина, щоб за Його ласкою я покинув(-ла) дотеперішню сонливість і лінивство й зачав ревно ходити дорогами святого Євангелія. Моли й Святого Духа, щоб відновив мене, скріпив і освятив. 
Свята Великомученице Варваро! Нехай рани Твого святого тіла уздоровлять рани, які моїй душі завдав гріх, а Твоя невинно пролита кров нехай очистить мене. Через муки й смерть Твою, молю Тебе, свята Великомученице Варваро, не дай мені вмерти без покути й не прийнявши святі Тайни Тіла й Крові Господа нашого Ісуса Христа.
Амінь.

Немає коментарів:

Дописати коментар