четвер, 2 серпня 2012 р.

Молитва до Святого небесного Іменника-Покровителя

Святий (тут скажіть ім’я святого), мій Покровителю, ім’я якого ношу! Дякую Тобі за молитви, що ними поручав Ти мене дотепер Всемогучому Богу. Перепрошую Тебе за всю мою дотеперішню невдячність й молю Тебе: випроси мені в Бога ласки, щоб я став(-ла)ся до Тебе подібним(-ою) у цьому житті, а в вічності одержав(-ла) такий самий вінок слави, яким Тебе прикрасив Всемогучий Господь.
Святий мій Покровителю! Вчини Своїми молитвами, щоб я так, як Ти полюбив(-ла) Бога цілим серцем, а ближнього, як себе самого(-у). Випроси мені ще ласки, щоб я на Твою подобу мужньо перемагав(-ла) світ і своє тіло, і повністю віддавав(-ла)ся ділам своєї душі. Святий мій Покровителю, не дозволь, щоб я, що ношу Твоє святе ім’я, жив(-ла) незгідно з цим святим іменем.

Амінь.

Немає коментарів:

Дописати коментар