понеділок, 8 березня 2010 р.

Молитва про зцілення (за Книгою Псалмів)

Благослови, душе моя, Господа, і не забувай за всі добродійства Його! Всі провини твої Він прощає, всі недуги твої оздоровляє. Від могили життя твоє Він визволяє, Він милістю та милосердям тебе коронує.
Господи, вислухай молитву мою, і благання моє нехай дійде до Тебе! Помилуй мене, Господи, - я ж бо слабий, оздоров мене, Господи, бо тремтять мої кості, і душа моя сильно стривожена... Гине тіло моє й моє серце, та Бог – скеля серця мого й моя доля навіки.
Я імя Господа кличу: О Господи, визволи ж душу мою! Господь – милостивий та справедливий, і наш Бог милосердний! Пильнує Господь недосвідчених, - став я нужденний, та Він допоможе мені! Вернися, о душе моя, до свого відпочинку, бо Господь робить добре Тобі, бо від смерті Ти визволяєш душу мою, від сльози – моє око, ногу мою – від спотикання. Я ходитиму перед обличчям Господнім на землях живих!
Господь очі живим відкриває, Господь випростовує зігнутих, Господь милує праведних!
Господь любить тих, що бояться Його, що надію складають на милість Його!
Благословенний Господь навіки!
Амінь

Немає коментарів:

Дописати коментар