понеділок, 8 березня 2010 р.

Молитва до Христа Святого

Всемогучий Боже, котрий терпів на  Хресті за всі наші гріхи, будь завжди при мені. Хрест Святий Ісуса Христа, допоможи мені отримати від Тебе спасіння. Христе Святий, віддали від мене всяке нещастя і зло. Хрест Святого Ісуса, вирятуй мене від усяких нещасть душевних і тілесних. Ісусе Назарянине, розпятий за нас, май милосердя наді мною і визволи мене від злих духів.
Амінь.

Молитва до Святого Хреста була знайдена в Єрусалимі при гробі Ісуса Хреста. Дата і число не було визначене. Цю молитву цісар Карло по знайденню передав до Риму Папі.

Обітниці молитви.
1.     Хто цю молитву відмовляє, читає чи слухає, або носить при собі, не помре несподівано, не потоне, не згорить і ніяка отрута не пошкодить йому, запевняю, що скоро зцілю його.
2.     Коли дану молитву буде відмовляти невіста, що має стати матірю щасливою приведе дитину на світ.
3.     Якщо людина має хворобу (нервову, параліч, падачку чи рак), хай цю молитву прикладе до болючого місця.
4.     Ті, що цю молитву для себе чи іншим переписують, длягословенні будуть каже Господь, а тим, хто висміює – зішлю покуту.
5.     Молитва охоронить ваш дім від урагану, землетрусу, вогню, війни, від усякої нечисті, від злого повітря, голоду і поганих людей.
6.     Хто цю молитву буде щоденно відмовляти – за три дні перед смертю знатиме від Бога про годину його смерті.
Ця молитва молитва на честь і славу дорогоцінної крові Ісуса Христа, воплочення його,, через котре Господь допровадить нас до життя вічного, правдиво як, те що Ісус Христос народився у Вифлеємі, був розп'ятим у Велику Пятницю і на третій день Воскрес із гробу. Господи Боже, вислухай мольби мої і від усякого зла заховай мене.

Немає коментарів:

Дописати коментар