понеділок, 21 червня 2010 р.

Молитва за недужу дитину

Божественний Спасителю! Ти воскресив померлу доньку Яіра та сина вдовиці з Наїну; оце я приходжу до Тебе та зі сльозами в очах кличу: Ісусе, оздорови мою недужу дитину. Задля любові Твоєї до дітей, Ісусе, задля незліченних заслуг Твоєї хресної смерті, мій Спасителю, молю Тебе: змилосердься над моєю недужою дитиною і поверни їй втрачене здоров'я. Найліпший Ісусе! Не зсилай на мене цього тяжкого болю, щоб я дивився (дивилася) на смерть своєї дитини, а потіш мене в тяжкому смутку та дозволь, щоб я цю дитину виховав (виховала) Тобі, мій Господи й Боже, на славу, а святій Твоїй Церкві на користь. Але, Ісусе, не моя воля, а Твоя свята воля нехай діється: як Ти, Боже мій, хочеш цю дитину покликати до Себе, я в покорі піддаюся Твоїй святій волі. Ти, Ісусе, обдарував мене цією дитиною, тож як бажаєш, яготовий (готова), якАвраам, Тобі її віддати. Лише молю Тебе, Ісусе. Боже мій, укріпи мене, щоб я не впав (впала) під тягарем болю, а вистояв у терпеливому упокоренні Твоїй волі стосовно моєї дитини. 
Амінь

Немає коментарів:

Дописати коментар