понеділок, 14 червня 2010 р.

Молитва за дітей

О Мати Неустанної Помочі, найщасливіша Мати Божого Дитятка, приходжу до Тебе з важкими турботами на серці, але з довірою у Твою Неустанну Поміч. Благаю Тебе, через любов Твого Божого Сина, муки і страждання, які для Нього перенесла:
будь і для моїх дітей (моєї дитини) доброю і чуйною Матір'ю. Візьми їх під Свою охорону і опіку, а найбільше в небезпечних для їхнього життя хвилинах. Отець Небесний довірив мені цих дітей як найбільше добро, бо вони є відкуплені найдорожчою Кров'ю Божого Сина. Переді мною - обов'язок доброго виховання дітей так, аби вони унаслідували Царство Небесне. Буде біда, якщо хтось з них, з моєї вини, загине навіки, тоді відповім за це на Страшному Суді. Я дуже немічний (а), і без Божої ласки, без Твоєї помочі і посередництва нічого не зроблю. Допомагай мені надалі і благай Свого Сина, щоб уділив мені потрібної сили і ласки. Навчи мене, як повинен (на) чинити. Постараюся все виконати, щоб тільки дітей своїх добре виховати, аби запровадити їх до Бога і до Тебе, бо небезпеки світу - дуже великі, а я не скрізь можу бути присутнім (ньою).
Якщо Ти, Мати Божа, їх не охорониш, то всі мої старання будуть марними. Захисти моїх дітей, о Мати Найкраща, Маріє, бо вони належать Тобі. Нехай надалі залишаться Твоїми, аби жодне з них не загинуло, жодне з них нещасливим не стало! Вчини це, Мати Неустанної Помочі. 
Амінь

1 коментар: