середу, 7 липня 2010 р.

Молитва матері

Господи! Творче всіх сотворінь, докладаючи милість до милості, Ти зробив мене достойною бути матір'ю; благодать Твоя дарувала мені дітей, і я відважуюсь сказати: вони Твої діти! Бо ж Ти дарував їм буття, оживив їх безсмертною душею, відродив їх хрещенням для життя, яке б відповідало Твоїй волі, усиновив їх і прийняв у лоно Церкви Своєї.
Господи! Збережи їх у стані благодатному до самого кінця життя; сподоби їх бути причасниками таїнств Твого Завіту; освяти Твоєю істиною, нехай святиться в них і через них святе Ім'я Твоє, Пошли з неба мені Твою благодатну допомогу в їх вихованні для слави Імені Твого й користі ближнього! Подай же мені для цієї цілі способи, терпіння й силу. Навчи мене, як прищепити в серцях їхніх корінь істинної мудрості - страх Твій, осіни їх світлом спрямовуючої вселенської Твоєї Премудрості! Нехай полюблять Тебе усією душею й усіма помислами своїми, хай припадуть до Тебе усім серцем своїм і ціле життя своє хай з трепетом вслухаються в слова Твої! Даруй мені розум, щоб переконати їх, що істинне життя полягає в дотриманні заповідей Твоїх; що лише праця, скріплена благочестям, приносить у цьому житті повне задоволення всіх потреб насущних, а у вічності - невимовне блаженство. Відкрий їхні серця для розуміння Твого закону.
Хай до кінця своїх днів перебувають із відчуттям всеприсутності Твоєї! Прищепи у їхніх серцях жах і огиду до всякого беззаконня, хай будуть непорочними на шляхах своїх, хай завжди пам'ятають, що Ти, Всеблагий Боже, ревнитель закону і правди Своєї! Збережи їх у чистоті й благоговінні до імені Твого. Хай не ганьблять Церкви Твоєї своєю поведінкою, але хай живуть за її приписами! Одухотвори їх прагненням до корисного навчання і зроби здібними на всяке добре діло. Нехай здобудуть істинні знання в тих науках, які необхідні в їхньому стані, хай просвітяться пізнаннями, благодатними для людства.
Господи! Напоуми мене відмітити незгладимими рисами в розумі й серці дітей моїх пересторогу від зближення з тими, які не знають страху Твого; переконай їх скрізь і всюди уникати будь-якої спілки з беззаконними. Щоб не прислухалися вони до розмов нечестивих, щоб не слухали людей легковажних, щоб не звів їх з дороги Твоєї злий приклад, щоб не спокусилися вони тим, що деколи шлях беззаконня видасться успішнішим у цьому світі.
Отче Небесний! Даруй мені благодать скрізь і завжди остерігатися подати дітям моїм спокуси через свої вчинки, але, постійно пам'ятаючи про їхню поведінку, відвертати їх від помилок, виправляти їхні проступки, втихомирювати впертість і непокірність, не допускати потягу до марноти і легковажності. Хай не захоплюються вони безумними ідеями, не йдуть за пристрастями своїми, хай не запанує гординя в серцях їхніх, не забудуть Тебе і закону Твого. Хай не погубить беззаконня розуму й здоров'я їх, не ослаблять гріхи духовних і тілесних сил їхніх. Судде Праведний, що караєш дітей за гріхи батьків їхніх до третього й четвертого покоління, відверни цюкару від дітей моїх, не карай їх за гріхи мої, але скропи їх росою благодаті Своєї, щобзростали в чеснотах і святості, оповиті благоговінням Твоїм і любов'ю людей благочестивих.
Отче щедрот і всякого милосердя! Від усього свого материнського серця я бажала б дітям своїм повноти земних благ, благословення від роси небесної і від щедрот землі, але найперше хай буде з ними свята воля Твоя! Облаштуй їхню долю, як Сам того бажатимеш, не обділи їх у житті хлібом насущним, подай їм усе, необхідне на час, коли здобуватимуть собі право на блаженну вічність; будь милостивий до них, коли згрішать супроти Тебе; не поминай їм гріхів юності їхньої, через незнання скоєних; зішли скорботу в їхні серця, коли будуть противитися проводу благодаті Твоєї; карай їх і милуй, спрямовуй на шлях, угодний Тобі, але не відкидай їх з-перед лиця Твого! Приймай доброзичливо молитви їхні, даруй їм успіх у всякому доброму ділі, не відверни лиця Свого від них у дні скорботи їхньої, щоб не напали на них спокуси понад їхні сили. Осіняй їх Своєю милістю, нехай ходить з ними ангел Твій і оберігає їх від будь-якого нещастя і злого шляху.
Всеблагий Боже! Зроби мене матір'ю, що втішається дітьми своїми, хай будуть вони відрадою моєю в дні мого земного життя і опорою у старості моїй. Удостой мене з упованням на Твоє милосердя постати з ними на Страшному Суді Твоєму й промовити: "Ось я і діти мої, яких Ти дав мені, Господи!" Нехай разом з ними, прославляючи незмірну благість і вічну любов Твою, восхвалю ім'я Твоє, Отче, Сине і Душе Святий, на віки віків.

Амінь 

Немає коментарів:

Дописати коментар