четвер, 29 липня 2010 р.

Молитва перед Святим Причастям

Вірую, Господи, і ісповідую, що Ти єси воістину Христос, Син Бога живого, що прийшов у світ грішників спасти, з яких перший я.
Вечері Твоєї тайної днесь, Сину Божий, мене причасника прийми, бо ворогам Твоїм тайни не повім і поцілунку не дам Тобі, як Юда, але, як розбійник сповідаюся Тобі:

Помяни мене, Господи, коли прийдеш, у царстві Твоїм.
Помяни мене, Владико, коли прийдеш, у царстві Твоїм.
Помяни мене, Святий, коли прийдеш, у царстві Твоїм.

Нехай не на суд і не в осудження буде мені причастя святих Твоїх таїн, Господи, а на зцілення душі і тіла мого і на життя будучого віку. Амінь.

Боже, милостивий, будь мені грішному.
Боже, очисти мої гріхи і помилуй мене.
Без числа нагрішив я, Господи, прости мені.

Немає коментарів:

Дописати коментар