четвер, 15 липня 2010 р.

Особиста молитва за внутрішнє зцілення

Отче, дякую Тобі за Твого Сина, Ісуса, який помер на хресті не лише за мої гріхи, але також і за мої страхи. Дякую Тобі, що Ти однаковий завжди - вчора, сьогодні і завжди, і що хочеш мене цілковито зцілити - моє тіло, душу і духа. О Господи, прошу Тебе, крокуй зі мною протягом усього мого життя, кожну його хвилину.
Сягай навіть так далеко, як сягає вплив дитинства, у якому закладені такі проблеми, яких я не усвідомлюю, а вони тепер є причиною моїх проблем зі здоров'ям або психічних проблем. Ісусе, Ти знаєш про мене все, ще перед моїм народженням. Дякую Тобі, що Ти був присутній Твоєю творчою силою, коли зачиналося моє життя. Якщо страх, або будь-які негативні сили, мали на мене вплив, коли я ще перебував у лоні матері, звільни мене від цього вже тепер, після того як минуло так багато років. Дякую Тобі, Ісусе, що Ти полюбив мене від самого початку, навіть якщо мого народження, можливо, не очікували з радістю, якщо я прийшов на світ не бажаним.
Господи, крокуй зі мною усі ті попередні роки, коли я можливо не перебував з батьками, хоча я цього не пам'ятаю, а саме це спричинило в моєму житті страх, що я залишусь колись сам. Можливо це була лікарня, виїзд, а може навіть смерть когось із батьків або близьких. О Господи, наповни своєю любов'ю кожну порожнечу і втрату в моєму житті, кожен мій сум. Дай мені любов, якої я очевидно прагнув, але не переживав. Звільни від тих страхів, які можливо переслідують мене з дитинства: страх темряви, боязнь впасти, загубитись, а можливо навіть страх перед звір’ями. О Господи, зціли всі ці малі і великі завдані мені рани.
О Господи, візьми мене за руку і повернись зі мною у мої шкільні роки. У ті часи, коли був несміливий, замкнутий і навіть закомплексований через якісь випадки. Можливо, мене висміювали, упереджено до мене ставились однокласники чи вчителі, можливо, я боявся публічно виступати, або переживав, що мені не пощастить. Дякую Тобі і прославляю Тебе за те, що зараз усуваєш наслідки цих випадків у моєму житті, які відбивалися і відбиваються на моїй поведінці, а я цього не розумію і соромлюся, вже будучи дорослим.
Дякую Тобі, Господи, за мою матір. Якщо я мав відчуття, що вона мене не любить, або любить більше моїх братів чи сестер, Ти, Господи, дав мені Діву Марію за Матір, і вона мене дуже любить. Прошу Тебе, стань між мною і моєю матір’ю,навіть якщо вона вже померла і вчини щоб Твоя Божа любов огорнула нас. Моя мамо, прошу пробачення за кожну прикрість, якої я тобі завдав, і пробачаю тобі кожну прикрість, якої від тебе зазнав.
Господи, дякую тобі за мого батька. Стань між нами, і нехай Твоя Божа любов виправить усе болісне, що було у наших стосунках, і, можливо, до цього часу болить. Пробач, якщо я розчарував його, не виправдав його очікувань, підвів його. І я також з усього серця пробачаю йому, якщо він чинив щодо мене несправедливо, можливо не достатньо мене любив.
Віддаю тобі, Господи, усю мою сім'ю і прошу зціли всі почуття, особливо заздрість, яка, можливо, провокувала родинні непорозуміння з приводу поділу матеріальних благ, віддаю Тобі моїх сестер і братів, живих і померлих, прошу у них пробачення і навзаєм усе їм пробачаю.
Дякую Тобі, Господи, за мої молоді роки. Може я мав багато проблем, у падків, може друзі кривдили мене з різних приводів, а може я скривдив когось. Усе це, віддаю Тобі, Господи, звільни мене від усіх наслідків, які завдали моїй психіці молоді літа.
Кожен з нас залишав родинний дім і починав самостійне життя. Скільки ж було страхів, розчарувань, боязні за майбутнє, скільки разів не щастило. Може наше життя не склалося так, як ми планували, в інших воно склалося краще, може ми заздрили їм з цього приводу і мали почуття ніби завданої нам поразки. Господи, Ти знаєш наше життя досконало, ти знаєш, що для нас найкраще, можливо ми колись переконаємось, що наші невдачі були для нас благословенням. Віддаємо Тобі усе наше минуле і вже не хочемо повертатись до думки, що було б краще так чи інакше.
Дякуємо Тобі, Господи, за наше подружжя, або нашу самотність. Для декого це був складний період взаємного пристосування, можливо розчарувань, очевидно, завдання багатьох взаємних прикрощів. Але це Ти. Господи завжди був і є з нами через Таїнство Подружжя і завжди нам допомагаєш. Якщо мій чоловік чи дружина вже померли, і ще щось є на дні мого серця, що мене непокоїть, Ти Господи звільни мене від цих страхів, пробач, як і я з усього серця пробачаю і прошу вибачення. Якщо я самотній, то Ти Господи перебуваєш зі мною в особливий спосіб і як мій Приятель заповнюєш Твоєю Божою любов'ю голод мого серця. Ти завжди перебуваєш зі мною і маєш плани щодо мене, яким я з цілковитою довірою піддаюся.
Віддаю Тобі, Господи, моїх дітей, або осіб, якими я опікуюся. Вибач мені, якщо я не достатньо добре виконував свої обов'язки. Звільни мене від почуття вини, бо я хотів якнайкраще. Прошу вибачення у моїх дітей, в осіб, якими я опікуюся, якщо я щодо них був несправедливий, надто критичний, якщо певні непорозуміння спричинили розлуки, чи образи. Я вже не повертатимусь до цих випадків, а Ти зцілиш рани наших сердець. Віддаю Тобі, Господи, усі хвороби, нещасні випадки та їх наслідки. Дякую Тобі, що я вийшов з них неушкоджений, але може залишились певні наслідки, наприклад страх перед майбутнім, несподіваною смертю, довгою невиліковною хворобою.
Віддаю тобі усі матеріальні втрати, незакінчені справи, страхи, пов'язані з їх завершенням, бо тільки Ти найкраще знаєш, що для мене добре.
Віддаю Тобі всі прикрощі, яких мені було завдано через несправедливі підозри, гострі слова; Ти знаєш як важко сприймати невдячність, зраду найближчих друзів, нерозуміння і відкинення. Ти єдиний, через свою безмежну любов, можеш винагородити мене за увесь біль і завдані кривди.
Дякую Тобі, Господи, що через обставини мого життя ведеш мене до Себе. Дякую Тобі за зцілення моїх болісних спогадів, за визнання усіх моїх провин і віддання Тобі усього. Допоможи мені любити в Тобі інших і прийняти мої слабкості, бо Ти полюбив мене, незважаючи на мої слабкості, а може власне через них. Я дуже сильно Тебе потребую.
Дякую Тобі, що допоміг очистити найбільш приховані частини мого життя, зцілити їх, навіть якщо я ще не відчуваю наслідків цього. Прославляю Тебе, Господи, що зцілюєш мої почуття, зміцнюєш мою слабку волю, допомагаєш мені відкритися на Твоє Боже діяння. Наповни мене Твоєю благодаттю, Твоїми дарами.
Найсвятіша Мати, яка є Зціленням хворих, Прибіжищем грішників, Утішителькою пригнічених. Торкнись до мене з любов'ю, як Ти доторкалась і пригортала до себе Свого Сина, коли Він був Дитиною і коли Його здіймали з хреста. У Твоєму Непорочному Серці, злученому з Божим Серцем, складаю себе усього, віддаю Тобі усе моє минуле, теперішнє і майбутнє.
Амінь

Немає коментарів:

Дописати коментар