понеділок, 18 жовтня 2010 р.

молитва до Пресвятої Богородиці на чудотворнiй Зарваницькій іконі

О Пресвята Діво Маріє на чудотворній Зарваницькій іконі! Ти після Бога є моєю утішителькою. Приходжу до Тебе зі сповненим серця упованням, як дитина до найдорожчої Матері. Віддаю себе до Твоїх стіп, і хоч не гідний (не гідна), насмілююся в покорі молити Тебе, щоб Ти випросила у свого Сина, мого Спасителя, милосердя не зважати на мої гріхи, виблагала потішити мене в земних смутках і турботах. Вислухай, найдобріша Небесна Матінко, мої прохання, які до Твоїх стіп складаю: ...
Багато чудес діялося перед цією чудотворною іконою у місці, вибраному Тобою. Безліч хворих Ти підняла з постелі недуги, Божа цілителько, багатьом плачучим витерла сльози і влила в їхні зболені серця бальзам утіхи, рятівнице світу. Маю благу надію на Твою поміч, вірю, що не відкинеш цих прохань і не покинеш мене в тому тяжкому становищі, як милосердна Мати, утішителька страждаючих і пристановище грішників, покриєш мене своїм святим Омофором, опікуватимешся мною завжди і особливо в час моєї смерти.
Амінь

Немає коментарів:

Дописати коментар