понеділок, 15 листопада 2010 р.

Молитва про Любов

Господи, що є Любов'ю, прийми мою молитву прохання про здатність любити. Прагну з Твоєю допомогою розвивати свою мужність (жіночність), згідно з моральним законом, який Ти вписав у серце кожної людини. Я прагну вдосконалювати свою душу, розвивати таланти, які допоможуть зробити моє навчання і роботу пліднішими, а людей обдаровувати лише добром.

Дай мені здатність розпізнати дружбу і любов, щоб я вмів (-ла) добре вибирати. Приготуй мене, Боже, до любові, щоб вчинити людину, яка мені призначена, щасливою. Дай мені, Господи, чистий погляд, який сягає глибини, так, щоб я бачив(-ла) цінність людини, а не зовнішній образ; дай думки, гідні прекрасної, відповідальної любові; мову єдності і розуміння, щоб я не ранив(-ла) словом. І прагнення будувати такі стосунки, які завжди будуть джерелом нашої радості і школою любові для наших дітей. Любов'ю вчини моє життя.
Амінь

Немає коментарів:

Дописати коментар