понеділок, 15 листопада 2010 р.

Молитва за вибір стану і фаху

Господи, Творче всіх людей, Ти створив Ангелів і людей, щоб перші в Небі, а другі на землі служили Тобі.

Ти установив різні стани життя і хочеш, щоб кожен добровільно вибрав собі такий стан, який найкраще відповідає його фізичним, моральним і духовним здібностям. Всі життєві стани і фахи стоять переді мною, але я не знаю, до котрого Ти хочеш покликати мене.
Ласкавий Отче, Боже Непомильного Світла, просвіти мій слабенький розум і покажи, в якому стані бажаєш, щоб я служив Тобі та спас свою безсмертну душу. Як тільки довідаюся про Твою Волю, то без вагання піду за Твоїм Покликом.
Господи, промов до мого серця і просвіти мене. Припадаю до стіп Твоїх, Господи, і чекаю на Твоє Святе і Непомильне вирішення.
Амінь

Немає коментарів:

Дописати коментар