середу, 23 березня 2011 р.

ДЕВ’ЯТНИЦІ ДО СВЯТОЇ ТЕРЕЗИ ВІД ДИТЯТКА ІСУС

О маленька свята Терезо від Дитятка Ісус, яка у своєму короткому житті була дзеркалом ангельської чистоти, великої любові та прекрасних думок про Бога. Зараз, коли втішаєшся нагородою своїх чеснот, кинь співчутливий погляд на мене, котрий віддається Тобі повністю. Візьми на себе мої турботи і заступися за мене перед Непорочною Дівою, якої Ти була упривілейованою квіткою, перед Царицею Неба, "Яка на зорі Твого життя усміхнулася до Тебе". Благай її, таку могутню над Серцем Ісуса, щоб випросила для мене ласку, що її так гаряче прагну, а разом з нею благословення, яке б зміцнило мене за життя, захистило в годину смерті та за¬вело до благословенної вічності.

Отче наш... 
Богородице Діво...
Слава... і нині...



Молитва про отримання потрібних ласк
за посередництвом св. Терези від Дитятка Ісус

Отче Небесний, який через св. Терезу від Дитятка Ісус зволив нагадати світові наймилосерднішу любов, що переповнює Твоє Боже Серце, та збудити в нас дитячу довіру до Тебе, покірно складаємо подяки за те, що Ти нагородив такою великою славою Ту, яка ціле своє життя була Твоєю вірною дитиною, та що уділив їй чудесної сили навернення великої кількості душ, які хвалитимуть Тебе цілу вічність.
О свята Маленька Терезо, пам'ятай, що Ти обіцяла робити добро на землі; полий щедро Твоїм трояндовим дощем тих, які волають до Тебе, і виєднай нам у Бога ласку (сказати яку), котрої очікуємо за Твоїм заступництвом від Його нескінченної доброти.
Амінь


Немає коментарів:

Дописати коментар