середу, 23 березня 2011 р.

Молитва – покаяння за вчинений аборт

Господи Ісусе, довготерпеливий і многомилостивий Владико! Перед Тобою стою, найбільша грішниця, і, на безмежне Твоє милосердя надіючись, молю: Ісусе, мій Спасе, Ти не відкинув блудницю, яка сльозами розкаяння омила Твої ноги; Ти прийняв блудного, що зі скрухою вернувся до Тебе; Ти вислухав молитву митаря, що каявся; Ти розбійнику рай дарував; Ти прийняв сльози Петра, що покаявся у трикратній зраді … І хоч мої злочини безмірно є більші, то все ж я з надією благаю прощення. Прости, о прости і помилуй, Ісусе, мене, многогрішную, дозволь принести Тобі щедрі плоди покаяння. Помилуй і невинне дитятко моє, що його я убила. Боже, все є можливим у Тебе, тож прошу, благаю: Сам охрести те дитя, поєднай зі Собою. В Тобі, Ісусе, і воно мені злочин пробачить, і ми будемо разом повсякчас прославляти пресвяте і величне Ім’я Отця, і Сина, і Святого Духа. Амінь.





Немає коментарів:

Дописати коментар