середу, 23 березня 2011 р.

Молитва до Св. Антонія Падевського про постійну допомогу

Дорогий Св. Антонію, вітаю Тебе! Я вважаю Тебе своїм особливим приятелем. Відчуваючи Твою допомогу, дякую Тобі і хочу Тебе наслідувати.
Чи можу я вибрати одну з Твоїх чеснот, яка мені найбільше до вподоби? Можливо, я виберу оцю Твою рису, тому що її мені бракує. Я б хотів наслідувати Твою доброту до убогих і нужденних.
А почну від тих, які найближче до мене, з моєї родини. Робитиму щось для них, коли зможу, намагатимусь попереджувати їхні потреби. Опісля шукатиму нагоди робити це тим, хто живе дверима далі.
Прошу, допоможи мені витримати у цьому доброму наміренні, зрости від добрих слів до добрих вчинків і не знеохочуватись, коли мої наміри будуть незрозумілими.
Прошу, молися за мене до Бога, цього прошу в Ім'я Ісуса Христа нашого Господа.
Амінь
Молися за нас, Св. Антонію, щоб ми стали гідними обітниць Христових.

Немає коментарів:

Дописати коментар