пʼятницю, 30 вересня 2011 р.

Акт посвяти Матері Божій

Я, (ім’я) грішник(ця) невірний(а), насмілююсь нині повторити і підтвердити обітниці, дані мною під час Святого Хрещення.
Усе це вкладаю в Твої пречисті Руки, Пресвята Богородице! Відрікаюсь назавжди сатани і усіх принад його і усіх діянь його.
Відаю себе повністю Господу моєму Ісусові Христові, втіленій Премудрості Божій, та візьму хрест мій і піду за Ним, несучи цей хрест по всі дні мого життя, і буду вірний Йому, ніж до сьогоднішнього дня.
Перед усіма небесними силами без плоті обираю Тебе, Пресвята Богородице, моєю Матір’ю і Господинею. Я раб, передаю Тобі та присвячую душу, тіло й усі належні мені блага, внутрішні й зовнішні; ціну моїх добрих справ, вчинених мною раніше, і тих котрі зможу вчинити в майбутньому; віддаю Тобі повне необмежене право розпоряджатися мною і всім, що мені належить без будь-яких обмежень, за Твоєю волею для найвищої слави Божої у часі та вічності.

Немає коментарів:

Дописати коментар