пʼятницю, 30 вересня 2011 р.

Пожертвування себе Матері Божій

Пресвята Діво, Непорочна Дівице, улюблена Мати моя! Прокидаюсь зі сну, першою своєю думкою звертаюсь до Тебе і тулюся до Серця твого щиросердно благаючи, аби мене, нужденне і грішне дитя Твоє, до Серця свого пригорнути зволила і навчила мене нині ходити дорогою чеснот і заповідей Божих.
О Маріє, Мати моя, віддаюся Тобі цілий(а), заховай мене в Серці Твоєму. Аби Тобі доказати, свою любов, посвячую Тобі розум, волю, всі думки, слова, вчинки, і внутрішнє моє життя. Усе це жертвую Твоєму Серцю.
Розпоряджайся мною, провадь, допомагай стережи як власність Свою. Ту жертву свою прагну неустанно поновлювати з кожним ударом серця аж до самої смерті. Вчини, о Мати моя щоб я ніколи не переставав(а) перебувати в Серці Твоєму і взивати Твоєї допомоги. Амінь.

Немає коментарів:

Дописати коментар