вівторок, 20 вересня 2011 р.

Молитва при вході до церкви

Милосердя двері відкрий нам, Благословенна Богородице, щоб надіючись на Тебе, ми не загинули, але щоб визволилися Тобою від усякого лиха, бо Ти є спасіння роду християнського.
Це входжу я до дому Твого Святого, Господи, щоб поклонитися Твоїй Величности і вознести свою щиру молитву перед святим Твоїм Престолом, Владико світу. Стаючи перед тобою, Господи, я приношу всі справи життя мого, а Ти щедрою рукою Своєю поблагослови мою щиру працю і мої добрі наміри і веди мене дорогою безпечною, щоб не похитнулися ноги мої. Я дякую Тобі, Отче Небесний, за всі щедрі дари, які подає нам батьківська рука Твоя. Я прославляю Тебе, Творче і Владико Неба і землі, як Радість життя нашого, як Світло яке життя наше освічує, як Законоположника, що життя наше на праведну дорогу наставляє, як Суддю, який всім віддасть за їхні заслуги, як Доброчинця, який щедрою рукою допомагає тим, хто на Тебе надіється. Нехай же приємною буде Тобі молитва, наче кадило запашне, як щира жертва серця мого для Тебе, Господи. І Тобі я славу возсилаю, Отцю, і Сину, і Святому Духові, нині, і повсякчас, і на віки віків. 

Амінь.

Немає коментарів:

Дописати коментар