вівторок, 29 травня 2012 р.

Покаянна молитва (15-ї кафизми псалтиря)

Владико, Господи Ісусе Христе! Ти – захист мій. В твоїх руках я весь. Поможи мені і не допускай мені грішити, бо я нестриманий, і не дозволяй мені ходити за бажанням тіла мого. Господи, не забувай мене, бо я немічний. Ти Сам знаєш, що для мене корисне, тому не покидай мене з гріхами моїми. Не покидай і не відступай від мене. Я до Тебе вдаюся, навчи мене чинити волю Твою, бо Ти – Бог мій. Зціли душу мою, бо я згрішив перед Тобою. Спаси мене заради милости Твоєї, бо перед Тобою всі ті, що спокушають мене на гріх, і нема мені іншого пристановища, крім Тебе, Господи. Нехай осоромлені відступлять від мене ті, що жадають погубити душу мою. Бо Ти один сильний, Господи, у всьому, і Тобі слава на віки віків. 
Амінь

Немає коментарів:

Дописати коментар