вівторок, 15 травня 2012 р.

Молитва до нашої Милосердної Богородиці і Заступниці

О найчистіша Діво Маріє, я почитаю Твоє Найсвятіше Серце, котре було втіхою і місцем відпочинку Бога, те Серце переповнене покірністю, чистотою і божественною любов’ю.
Я, нещасний (-а) грішник (-ця), наближаюся до Тебе з серцем огидним та ображеним. О милосердна Матінко Божа не опускай мене через це; нехай моє зітхання швидше зворушить Тебе до більшої ніжності і спонукає прийти мені на допомогу.
Я не прошу про багатства, почесті або мирські скарби. Я шукаю тільки Божої ласки, любові до Твого Сина, виконання Його Волі і Його Небесного царства.
Матінко Божа, не залишай мене. Ніколи не переставай молитися за мене, поки не побачиш мене в безпеці на небесах біля Твоїх стіп, що буде благословляти та дякувати Тобі вовіки. Амінь.

Немає коментарів:

Дописати коментар