понеділок, 8 березня 2010 р.

Молитва, що має цілюще значення

Я надіюся на Тебе, Господь Бог мій, і бажання мої, Господи, здійсняться по бажанню Твоєму, і милість Твоя Божа зійде на мене і помисли мої почують слова Твої і возродять потіху мою в Тобі, мій Господи, і відвернуть від мене всі сили темні, і зродиться в мені сила Божественна, потіхою душі моєї перебуваєш Ти, мій Господи.
В прощенні Твоєму моєї душі грішної надіюся на Тебе, Господи. Преклоняю свої коліна перед Тобою, мій Господи і славу Твою несу людям, молящимся і не молящимся, віруючим і невіруючим, грішним і праведним. І любов до Тебе, Господи, я пронесу до кінця життя свого, всели в мене цю віру.
Великий Бог мій зігрій мою душу, Господи, направ на шлях істинний, прости гріхи мої вольні і невольні, і благослови, Господи, на діла добрі, і визволи мене, Господи, від справ злих, нерозумних, визволи мене від ворогів моїх, збережи силу мою і дай здоров’я дітям і внукам моїм.
Прогрішення мої віддаю в руки Твої, на суд Твій, надіюся на милість Твою, прости гріхи мої, Господи.
Амінь, амінь, амінь.

Благодаренню, Твоєму, Господи, я віддаю свою душу в руки Твої і стежину життя мого, тільки Ти можеш змінити, Господь мій, і дати мені можливість радіти сонцю, світлу і продовжити життя моє на довгі роки, Господи.

Немає коментарів:

Дописати коментар