вівторок, 11 травня 2010 р.

МОЛИТВА ДО ХРЕСТА ХРИСТОВОГО

Всемогучий Боже, Котрий терпів на хресті за всі наші гріхи, будь завжди при мені.
Хресте святий Ісуса Христа, будь моєю надією.
Хресте святий Ісуса Христа, зішли на мене всяке добро.
Хресте святий Ісуса Христа, віддали від мене всяке нашестя і зло.
Хресте святий Ісуса Христа, вчини, щоб я отримав(-ла) від Тебе спасіння.
Хресте святий Ісуса Христа, вирятуй мене від усяких нещасть - душевних і тілесних.
Ісусе Назарянський, розп'ятий за нас, май милосердя наді мною і накажи, щоб злий дух утік від мене навіки.Амінь.

Ця молитва була знайдена в Єрусалимі у гробі Ісуса Христа дуже давно, дата була невиразна(не можна розібрати).Цю молитву цісар Карл переслав до Риму Папі Римському.

Обітниця цієї молитви така:
Хто цю молитву відмовляє або її читає, або слухає, або носить при собі, не вмре несподівано, не втопиться, не згорить, жодна трутизна не пошкодить йому і запевнено вийде з того клопоту швидко й неушкоджено.
Коли цю молитву буде відмовляти жінка, котра має стати матір'ю, щасливо приведе на світ дитину.
Котра б людина мала падачку чи параліч, чи іншу хворобу, хай цю молитву прикладе до хворого місця.
"Тим, котрі цю молитву для себе відмовляють або іншим перепишуть, благословити буду, - каже Спаситель. - А тим, хто висміювати буде це письмо,або погорджувати тим письмом буде, зішлю на нього покуту".
Молитва ця забезпечує дім, в котрім живете, від ураганів,землетрусів,вогню,війни,від усякої пошесті,від усього злого,повітря,голоду і злих людей.
Хто цю молитву буде відмовляти щоденно,за три дні перед своєю смертю отримає знак від Бога про годину своєї смерті.Амінь.

Немає коментарів:

Дописати коментар