середу, 4 лютого 2009 р.

Акт Возвеличення, Подяки та Пожертви після Святого Причастя

Акт возвеличення
О мій Ісусе! Ось Ти перебуваєш у моєму серці. Яка незрозуміла Твоя любов, що Ти, Бог і Спаситель мій, прийшов до мене, бідного грішника, і так щиро злучився зі мною. З найглибшою покорою і пошануванням возвеличую Тебе!

Акт подяки
О мій Ісусе! Чим я віддячу Тобі за безцінну ласку наймилостивіших Твоїх відвідин? Прийми ласкаво всі подяки та пошану Ангелів і Святих, всі подячні молитви Церкви у всіх Святих Літургіях, вдячність усіх вірних після св. Причастя. Але, навіть хоч би всі створіння злучилися зі мною, наша подячна жертва не була би ще достатньою. Знаю, що перш за все бажаєш від мене і чим найкраще можу виразити свою вдячність.

Акт пожертви
Прагнеш мого серця. Ти створив його і на Хресті Своєю Найдорожчою Кров'ю його відкупив. Отже, воно вже не є моєю власністю. Цілком віддаю його Тобі. О мій Ісусе! Віддаюся і посвячуюся Тобі повністю, віддаю Тобі своє тіло і душу свою, розум та серце, з усім, чим я є і що посідаю. Хочу бути тільки Твоїм, для Тебе жити і для Тебе вмирати. Прийми ласкаво цілопальну жертву мою і не дозволь, щоб коли-небудь якесь створіння розлучило мене з Тобою.
Відрікаюся сатани і всіх діл його, світу й марноти його, тіла та пожадливості його і прирікаю Тобі ... (тут віднови постанову, вчинену після сповіді: перед усім уникати нагоди до злого, подолати головну свою ваду або якусь схильність до злого); хочу наслідувати Тебе у всьому і з любові до Тебе великодушно відрікаюся від усього того, що не відповідає Твоїм святим Заповідям, а з радістю постановляю чинити все те, що миле Тобі.Прийми, Ісусе, цю мою жертву, в поєднанні з Твоєю Жертвою, яку Ти приніс за мене на престолі Хреста, і вислухай ласкаво мої прохання, котрі заношу в ім'я Твоє, Спасителю мій!

Немає коментарів:

Дописати коментар