четвер, 12 лютого 2009 р.

Середа і п’ятниця - Молитва до Хреста Господнього

Чесний Хресте! Коли перші наші прабатьки в своєму непослусі з’їли овоч із забороненого дерева, що через те стало для них деревом смерти, тоді були вони вигнані з раю, в якому росло дерево життя, що мало своїми овочами удержати людину в молодості та зберегти її від смерти. Але людина стратила можливість доступити до нього, і щойно Ісус Христос повернув нам той божий дар, те в раї утрачене дерево життя. На Тобі, хресне Древо, помер наш Господь Бог, і своєю смертю поборов і нашу смерть; на Тобі, чесний Хресте, жертвував Христос своє життя і через те зробив Тебе животворним деревом, – деревом надприродного життя, життя божого.
Господній животворний Хресте! До Тебе припадаю, Тебе обнімаю й цілую та покірно прошу: Дай мені те життя, що його можна тільки в Тебе знайти, непроминаючу молодість духа, захист перед вічною смертю, святе боже життя. Тричасний Хресте! Багато людей Тебе бояться, від Тебе втікає, Тебе покидає, бо думає, що Ти своїм тягарем пригнітаєш до землі і вбиваєш. Не знають, безумні, що тим, хто Тебе з любов’ю обнімає, Ти даєш ангельські крила, на яких душа злітає до неба і знаходить Бога. Хресте святий, Хресте Господній! Тебе я люблю і Тебе всім серцем вітаю та всього (всю) себе Тобі передаю. У Тобі надія мого спасення, бо вірю, що Ти напевно заведеш мене до Ісуса Христа.
Амінь


Молитва до Пресвятої Богородиці

Пресвята Діво, без гріховної плями зачата і в самому Твоєму непорочному зачатті освячена всіма дарами Святого Духа, відповідно до призначеного Тобі безмірного достоїнства Божої Матері! Ти Богом від віків була призначена на те, щоб разом із твоїм Сином стерти голову ворога нашого роду, пекельного вужа, і тим примирити людство з Богом. Ти цариця сотворінь усього світу, чесніша від херувимів і славніша без порівняння від серафимів. Тебе, єдину по Христі, всемогутній збагатив усіма скарбами своєї ласки, так що серед творів його рук навіть думкою не можна собі уявити величнішого діла рук божих. Та не тільки за життя, але й у Твоєму успенні відзначив Тебе Бог понад усіх, переселивши Тебе з душею і тілом у нетлінне життя.
Мати Ісуса Христа! Тобі все завдячуємо, бо Ти дала нам Бога, Спасителя нашого, а через нього Ти зберегла нас від смерти і дарувала нам життя. Пресвята Богородице, хто зуміє висловити велич Твоєї материнської любови до нас? Хто ж зможе перелічити ті всі твої щедрі добродійства, якими обдаровуєш своїх дітей? Тому й моя любов до Тебе лине, бо знаю, що Ти не погордиш малим і нужденним даром любови мого серця, але приймеш його ласкаво, бо від віків ще ніхто не чув, щоб Ти когось, хто вдається до твого серця, без надії залишила. У тій вірі прошу Тебе, наймиліша Мати і моє прибіжище, будь милосердна до мене, що величаю Твоє непорочне зачаття і призиваю Твоє святе ім’я: Маріє!
Амінь

Немає коментарів:

Дописати коментар