середу, 4 лютого 2009 р.

Молитва після Святого Причастя

О мій Ісусе! Ти обіцяв, що все, про що будемо в Тебе просити, отримаємо. Я переконаний, що, власне, та хвилина, коли перебуваєш у моєму серці - найбільш відповідна для цього. Прошу, уділи мені передусім таку ласку, щоб я бридився всякого гріха. Хочу так ненавидіти гріхи, як Ти, Найсвятіший Боже, їх ненавидиш і бридишся. Вчини, щоб, перш за все, я шукав Царства Твого і Його справедливості, аби всі мої думки й прагнення, слова та вчинки прославляли Твоє Святе Ім'я. Дай мені щиру і жертовну любов Твою, щоб я перемагав спокуси, малодушність і всякі судження людей, щоб жоден чар гріха не розлучив мене з Тобою. Особливо гаряче прошу Тебе, не дозволь, щоб коли-небудь нечиста думка забруднила мою душу або нечисте уподобання заплямило моє серце, ані щоб гріх не зневажив моє тіло, що є Твоїм творінням, яке тепер Ти наново освятив. Учини, щоб чистим тілом завжди Тобі служив і чистим серцем був Тобі милим. Учини, аби в терпіннях і труднощах я пам'ятав про Твою покору і лагідність і щоб завжди повністю віддавався Твоїй Святій волі. Наповни мене милістю Твоєю і вчини, аби ближнього свого я так любив, як Ти того прагнеш. Вирви з мого серця всяку недоброзичливість до людей, охорони від розмов, які ведуться без поваги і любові до ближнього; зміцни в мені добру волю, щоб я бажав кожному добра, а навіть, як Ти, мій любий Ісусе, на Хресті, пробачав тим, які образили мене, і виявляв до них дієву любов.
Благослови всіх моїх доброчинців, особливо батьків і наставників.О мій Ісусе! Твоя щира обітниця і безконечна Твоя любов запевняють мене, що вислухаєш мої прохання.
Амінь

Немає коментарів:

Дописати коментар