четвер, 27 травня 2010 р.

Молитва за влиття Святого Духа

Прийди, Святий Духу, розпали в мені наново вогонь Твоєї любові, наповни мене вірою, Господи, і Своїм світлом.
Відкрий усі мої гріхи і непорядок, звільни мене, Господи, і вчини мене новим створінням.
Освяти мій дух і душу, онови також усе, ким я є, мої почуття, розум, вуха, очі, губи і вчинки.
Учини мене здатним жити Словом нашого Господа Ісуса Христа в усіх Його вимірах.
А зараз, Святий Духу, дай мені Свої дари, щоб я міг(могла) краще служити Царству Божому, люблячи без відмінності усіх моїх братів і сестер.
Але понад усе вилий на мене дар прославлення, щоб у всьому і за все я міг(могла0 прославляти господа, нашого Бога, В ім.’я Ісуса.
Амінь
«Той буде вас хрестити Духом Святим і вогнем» (Лк.3:16с).

Немає коментарів:

Дописати коментар