вівторок, 11 травня 2010 р.

Молитва про дари Святого Духа

Святий Духу Боже, Духу Отця і Сина, упокоряючись перед Божим Престолом Твоїм, перед обличчям Неба і землі, посвячуюся Тобі та віддаю Тобі душу і тіло моє. Обожнюю світло Твоєї нескінченної чистоти, досконалість Твоєї справедливості, сили Твоєї любові. Ти — світло і сила моєї душі, у Тобі живу, думаю та ділаю, аби невірністю Твоїй ласці не засмучував Тебе, не грішив проти Тебе і вчини так, щоб безнастанно, вслухаючись у голос Твій, йшов за Твоїми натхненнями.
О Духу Святий, подателю дару мудрості, освячуй мене.
О Духу Святий, подателю дару розуму, навчай мене.
О Духу Святий, подателю дару поради, керуй мною.
О Духу Святий, подателю дару сили, зміцнюй мене.
О Духу Святий, подателю дару вміння, просвіти моє невігластво.
О Духу Святий, подателю страху Божого, увільни мене від усякого гріха.
О Духу Святий, подателю дару миру, обдаруй мене миром.
Благаю Тебе, Духу Святий Боже, уділи мені сили, щоб у кожній хвилині життя керувався добротою і благими намірами, упокоренням і вірністю, терпеливістю і любов'ю, радістю і поблажливістю. Амінь.

Немає коментарів:

Дописати коментар