середу, 5 травня 2010 р.

Молитва прощення кривд, зневаг та образ

(під час цієї молитви можна згадати всіх перечислюваних осіб)

Прощаю моїм батькам за те, що не дали мені стільки любові та уваги, скільки мені було потрібно. Прощаю їм, що не завжди піклувалися про мене, прощаю їм несправедливі покарання, побої та крики, якими вони скривдили мене. Прощаю їм також те, що не розмовляли зі мною і не помічали мене. Прощаю їм, що сварилися і билися в моїй присутності, навчили мене поганих слів. Прощаю їм, що не розуміли мене, порівнювали із іншими і хвалили моїх братів/сестер, принижуючи цим самим мене.

Батьку, мамо, прощаю вам з серця пощенням Христовим. Нехай Бог благословить тебе, батьку. Нехай Бог благословить тебе, мамо. Подаю Вам руку спокою і примирення.



Прощаю моїм братам/сестрам, що стільки разів мене зневажали. Те, що не зважали на мене в своїх забавах та розвагах. Те, що не довіряли мені так, як довіряли своїм друзям. Прощаю їм те, що стільки разів використовували мене і звинувачували перед батьками, прикриваючи свої погані вчинки. Прощаю за те, що часто був гіршим (була гіршою) від них.


Брате/сестро, ….. , прощаю тобі з цілого серця прощенням Христовим. Нехай Бог благословить тебе, мій брате. Нехай Бог благословить тебе, моя сестро. Подаю тобі руку спокою і примирення.


Прощаю також моїм шкільним друзям те, що стільки разів насміхалися з мене і моєї родини. Прощаю їм повністю.


Прощаю товаришеві, котрий дав мені прізвисько, яке не подобалося мені. Прощаю всім тим, які насміхалися з мене в зв’язку з фізичною вадою, розумовими здібностями, соціальним станом або способом мого життя.


Шкільні друзі, я прощаю вам з серця так, як Христос простив мені. Нехай Бог благословить вас щохвилини. Подаю вам руку спокою і примирення, особливо тим, які найбільше мене ображали.


Прощаю моїм вчителям і професорам те, що стільки разів принижували мене перед моїми друзями, що на мене кричали і несправедливо ставили мені оцінки. Те, що не підтримали мене і не допомогли мені. Те, що своєю поведінкою спонукали появу моїх комплексів. Те, що дали мені відчути, що не люблять мене і що я можу стати кращим/кращою. Прощаю їм.


Вчителі і професори, через мене Христос прощає вам все зло, яке свідомо, чи підсвідомо, ви вчинили в моєму житті. Нехай Бог благословить кожного з вас. Подаю вам руку спокою і примирення.


Так само прощаю моїм керівникам і начальникам, які не зауважили чого я вартий/та. Прощаю їм, що віддавали перевагу іншим через особисті прихильності. Прощаю несправедливість і корисливість. Те, що ніколи не дозволили мені нести справжню відповідальність.
Всі ті ситуації, коли я був жертвою їх несправедливості та насміхань. Прощаю їм зловживання владою, утиски і шантаж (здирства).


Керівники і начальники, владою Христа прощаю вам з цілого серця. Нехай Бог всіх вас рясно (щедро) благословить. Подаю вам руку спокою і примирення.


Прощаю моєму нареченому (нареченій) те, що розбив моє серце, залишивши мене пораненою і зневіреною. Прощаю, що на мою любов не вмів відповісти своєю любов’ю. А тепер хочу любити справжньою любов’ю, тобто любов’ю Христа. Тому прощаю тобі з цілого серця. Нехай Бог благословить тебе. Подаю тобі руку спокою і примирення.
_______________________________________________________
(В залежності від потреб (обставин) , можна додати інших осіб:


- прощаю моєму чоловікові, жінці, дідусям, бабусям, дядькам, тіткам, опікунам;


- прощаю всім, хто належить до моєї сім’ї і близьким родичам;


- прощаю тим, що (котрі) вкрали в мене (щось);


- прощаю тим, хто зневажив і знеславив мене;


- прощаю священникам, черницям, семінаристам і іншим духовним особам ……. ,


- є ще особи, які відчувають неприязнь до Бога і не пробачили Йому смерті близької особи, фізичної вади, або втрати якоїсь частини тіла;
- інші не вміють пробачати самі собі якогось недоліку, гріха або помилки ).
__________________________________________________________


Прощаю всім тим, котрі мене скривдили і поранили. В ім’я Христа відрікаюся від всякої ненависті, образи або неприязні, які оселилися в моєму серці.


В цю хвилину особливо прощаю тому, хто найбільше мене скривдив, хто найбільше вчинив мені зла. Прощаю йому з цілого серця (цілим серцем) і назавжди тим самим прощенням, яке Христос дарував мені.


Думаю про тебе і хочу бачити тебе разом з Христом. Відпускаю тебе і передаю в руки Божого милосердя.
Нехай Христос благословляє тебе і пригортає. Так само і я пригортаю тебе і прощаю тобі так, як Христос простив мені.


Іди з миром і спокоєм.

Немає коментарів:

Дописати коментар