пʼятницю, 21 травня 2010 р.

Молитва про вибір покликання

Господи, Творче всіх людей, Ти створив ангелів і нас – людей, щоб перші в небі, а другі – на землі служили Тобі. Не така Твоя свята воля, щоб усі люди однаково служили Тобі. Ти установив різні стани життя і хочеш, щоб кожний(-на) добровільно вибрав собі такий стан, який найкраще відповідає його фізичним, моральним і духовним якостям.
Знаю, що вибір життєвого стану дуже важливий, бо нерідко дочасне й вічне щастя людини залежить від нього. Всі життєві стани і фахи стоять передо мною, але я не знаю, до котрого Ти зволив покликати мене.
Ласкавий Отче, Боже непомильного світла, просвіти мій розум і покажи, в якому стані бажаєш, щоб я служив(-ла) Тобі та спас(-ла) свою безсмертну душу. Як тільки довідаюся про Твою волю, то без вагання піду за Твоїм покликом. Господи, промов до мого серця і просвіти мене. Припадаю Тобі до ніг і чекаю на Твоє святе і непомильне рішення.
Маріє, Мати Неустанної Помочі, чувай наді мною, щоб я не керувався(-лася) пристрастями та земними принадами у виборі стану, але єдино шукав(-ла) Божого уподобання, щоб у ньому якнайкраще служити Богові та спасти свою душу.
Амінь.

Говори, Господи, Твій(-я) слуга слухає. Я не хочу нічого іншого, як лиш того, на що воля Твоя.

Немає коментарів:

Дописати коментар