четвер, 13 травня 2010 р.

Молитва до Пресвятої Богородиці в чудотворній Гошівській іконі

О пресвята Діво Маріє на чудотворній Гошівській іконі!
Ти після Бога є моєю утішителькою.
Приходжу до Тебе зі сповненим серця довір'ям, як дитина до найдорожчої Матері.
Віддаю себе до Твоїх стіп, і хоч не гідний(а), насмілююся в покорі молити Тебе, щоб Ти випросила у свого Сина, мого Спасителя, ласку милосердя за різні мої гріхи та виблагала потіхи в земних смутках і турботах..
Вислухай, найдобріша Небесна Матінко, мої прохання, які до Твоїх стіп складаю…
Багато чудес діялось перед цією чудотворною іконою у місці, вибраному Тобою.
Ти підняла з постелі недуги, Божа Цілителько, багатьом плачучим витерла сльози і влила в їхні зболені серця бальзам утіхи, Рятівнице світу.
Маю благу надію на Твою поміч, вірю, що не відкинеш цих прохань і не покинеш мене в тому тяжкому становищі, як милосердна Мати, Утішителька страждаючих і пристановище грішників, покриєш мене Свої Святим омофором, опікуватимешся мною завжди і особливо в час моєї смерті.
Амінь

Немає коментарів:

Дописати коментар