четвер, 9 вересня 2010 р.

Молитва матері, що боїться народження зачатої дитини

Господи Боже, Творче світу й життя Подателю! По волі Твоїй святій зачала я, довірив бо Ти мені цю людину маленьку. Та страх діймає мене, щоби мовити спасенне "так" слову Твоєму. Молю Тебе, не дозволь, щоби скорилася "порадам" тих, що схиляють мене до переступу страшного. Нехай жодна матір не позбавляє життя дитини своєї, влий же в серце моє і матері кожної любов велику до дитини своєї. Дай мені, Господи Боже, відвагу виносити й народити дитятко — попри всі перешкоди. Дай мені вміння опікуватися ним та мудрість, щоб виховати його людиною доброю.

Боже, благослови нас: моє дитя, мого мужа і мене. Амінь.
Богородице Діво...
Пресвятая Богородице спаси нас.
Пресвятая Богородице, потіхо заплаканих, молися за нас.
Пресвятая Богородице, прибіжище грішників, молися за нас.
Пресвятая Богородице, єдина чиста і благословенна, молися за нас.
Святий Йосифу Обручнику, опікуне родин, заступися за нас.

Немає коментарів:

Дописати коментар