вівторок, 28 вересня 2010 р.

Молитва спільноти "Полум'я Любові"

Слава тобі, Боже наш, слава тобі.
1.Щоб Святий Дух наповнив наші серця, серця всіх людей.
   Щоб Полум’я Любові ширилось по землі.
   За Церкву, єпископів, священиків, монахів, монахинь.

Царю Небесний:
- Прийди, Духу Святий, в моє серце.
- Прийди, Духу Святий, в ... (місце, де перебуваєм)
- Прийди, Духу Святий, в мій дім.
- Прийди, Духу Святий, на наших рідних, на наше Полум’я Любові.
- Прийди, Духу Святий, на моє місто, село.
- Прийди, Духу Святий, на нашу Україну.
- Прийди, Духу Святий, на цілий світ, в кожне людське серце.


2. Перепрошую за себе, за всіх членів спільноти.За всіх, хто не перепрошує.За всіх людей.

Пресвята Тройце, помилуй нас, Господи очисти гріхи наші, Владико, прости беззаконня наші, Святи посіти і сціли немочі наші, імені Твого ради

3. За здійснення Божої волі у моєму житті, житті всіх членів спільноти, всіх людей.

Господи, дай мені зустріти з душевним спокоєм усе, що принесе мені цей день.
Дай мені цілковито віддатися на Волю Твою Cвяту.
На всяк час цього дня в усьому настав і підтримай мене.
Які б я не дістав вістки сьогодні, навчи мене прийняти їх із спокійною душею і твердим переконанням, що на все – Твоя Свята Воля.
У всіх ділах моїх і словах керуй думками моїми і почуттями.
У всіх непередбачених випадках не дай мені забути, що все Ти послав.
Навчи мене просто і мудро ставитися до всіх людей, нікого не ображаючи, ні не засмучуючи.
Господи, дай мені силу перенести втому і всі події цього дня.
Керуй моєю волею, і навчи мене молитися, вірити, надіятися, терпіти, прощати і любити. Амінь.
або
Господи Ісусе Христе, предобрий Боже, я прошу Тебе в ім’я радості, яку отримала Твоя улюблена Мати, якій Ти явився у славі в ніч Твого Воскресіння, просвіти мене дарами Святого Духа, щоб я був достойний усе життя, кожен день і кожну годину виконувати твою святу волю, бо Ти живеш і царюєш з Отцем і Святим Духом на віки вічні. Амінь.
Слава:

4. За народження зачатих в лоні матерів, осягнення Неба невинно убієнними.
    За батьків, лікарів, які чинили аборти.
    За охрещення неохрещених.
    За наших дітей, внуків.
Ангел Господній благовістив Пречистій Діві Марії, і зачала Вона від Духа Святого.
Богородице, Діво:

Ось я слугиня Господня: Нехай зі мною станеться по твоєму слову.
Богородице, Діво:


І слово стало тілом і оселилося між нами.
Богородице, Діво:
Пресвята Богородице, молися за нас християн, і спаси нас.


Благодать твою просимо, Боже, влий в серця наші, щоб ми, від ангела спізнавши воплочення Христа Господа, його стражданнями і Хрестом були приведені до слави світлого Воскресіння, благодаттю Господа нашого Ісуса Христа, якому належить слава, честь і поклоніння на віки вічні. Амінь.
Слава:
Під твою милість:
або
Достойно:

5. За померлих наших рідних, близьких.
    За померлих учасників “Полум’я Любові”.
    За душі найбільше забуті.
    За всі душі Чистилища.

Умилосердися, Господи, над душами наших померлих батьків, братів, сестер, свояків і над душами всіх, що жили у правдивій вірі та відійшли з цього світу в надії на воскресіння і вічне життя. Прийми їх до Небесного твого Царства, де сяє ясність Лиця твого і де Ангельські Хори славлять Тебе навіки. Амінь.

6. За Боже Милосердя для світу, для кожної родини.
    За спасіння, освячення помираючих.
    За навернення грішників, звільнення від світових оман (алкоголізму, наркоманії, безшлюб’я, розпусти, магії, окультизму, азартних ігор, самогубства, сатанізму).
    За нашу молодь. За Україну.
    За Боже милосердя для наших родин.

ВЕРВИЦЯ ДО БОЖОГО МИЛОСЕРДЯ
В ім’я Отця, і Сина, і Святого Духа. Амінь. - 3
Отче наш:
Богородице:
Вірую:
Слава:

На вел зерн:
Отче Предвічний! Жертвую Тобі Тіло і Кров, Душу і Божество найдорожчого Сина твого, а нашого Господа Ісуса Христа на перепрошення за наші гріхи і гріхи цілого світу.

На мал зерн:
Задля болючих його терпінь, май милосердя над нами і над цілим світом.

Закінч:
Святий Боже, Святий Кріпкий, Святий Безсмертний, помилуй нас і цілий світ.
Амінь. - 3
О Крове і Водо, що випливли з Найсвятішого Серця Ісусового як цілюще джерело Милосердя для нас, Ісусе, на тебе я уповаю і на Тебе всю свою надію покладаю! Ісусе, на тебе всю надію свою покладаю!
або

Господи Ісусе Христе, Сину Божий, помилуй нас грішних - 5 (на честь 5 Христових ран)

7. За охорону від зла, за всі Божі ласки, духовне зростання, здоров’я всіх членів спільноти, наших дітей, чоловіків (дружин), похресників, батьків.
    За численне зростання спільноти.
    В наміреннях “Полум’я Любові”.
    За наміри кожного члена спільноти.
    Інші наміри...

ВЕРВИЦЯ ДО МАТЕРІ БОЖОЇ НЕУСТАННОЇ ПОМОЧІ
В ім’я Отця, і Сина, і Святого Духа. Амінь. - 3
Нехай славиться, прославляється і благословляється Пресвяте і Непорочне Зачаття Пречистої Діви Марії.

На вел зерн:
О Маріє, Мати Божа Неустанної Помочі, вислухай голосу душ, благаючих в наших потребах.
О Маріє, з надією кличемо до тебе:
Марія нам помагала,
Марія нам хоче помогти,
Марія нам може помогти,
Марія нам поможе.

На мал зерн:
О Маріє, Мати Божа, поможи нам.

Закінч:
Під твою милість прибігаємо, Богородице Діво, молитвами нашими в скорботах не погорди, але від бід нас визволи, Єдина Чиста і Благословенна.
О Мати Божа! Розлий на цілий всесвіт ласку Полум’я Любові твого Непорочного серця тепер і в годині нашої смерті. Амінь.
*****
Молитва до Господа на засліплення диявола
О Господи, вчини так:
Щоб наші кроки були спільними.
Щоб наші руки спільно працювали.
Щоб наші серця разом билися.
Щоб наші душі спільно відчували.
Щоб наші думки сприяли єдності.
Щоб наші вуха спільно вміли вслухатися в тишу.
Щоб наші очі вдивлялися в себе і об’єднували нас.
Щоб наші уста спільно благали Отця Небесного про Милосердя.

Амінь

1 коментар: