четвер, 9 вересня 2010 р.

Молитва матері в очікуванні дитини

Пресвята Матінко Божа, благословення між жінками, Бог Отець, життя Податель, уділяє мені ласку носити і датижиття, і за це люблю, і прославляю Його, і подяку складаю.

Пресвята Богородице, Ти добре знаєш і відчуваєш те, що переживаю я, коли ношу в лоні дитинку. Стань при мені, освяти старання мої. Дай, аби мужньо витривала й народила дитинку здорову. Довіряюся доброті Твоїй, Мати Божа. Приймаю покірно все те, що маю виконати чи витерпіти.
Пречиста Діво Маріє, даруй мені помисли добрі, чисті, зміцни в мені силу Божої ласки освячуючої, щоби насичувала дитятко своє Божою благодаттю і любов'ю. Нехай ніколи не забуваю, що дитя довірене мені, і що воно має стати дитиною Божою.
Матінко Найсвятіша, під покров Твій віддаю себе і дитятко своє, чоловіка, родину, всіх матерів і дітей, що в їхніх лонах.
Амінь

Немає коментарів:

Дописати коментар