четвер, 9 вересня 2010 р.

Молитва матері про наслідування Пречистої Діви Марії

О найсолодше Серце Марії, нероздільно з'єднане з Серцем Ісуса! Жертвую і посвячую Тобі серце своє. Бажаю Серце Твоє повсякчас прославляти й любити, щодня сповняти вірно обов'язки свої заради Тебе, в побожній радості святкувати празники Твої і велич та благість Твою восхваляти.

Матінко Божа, бажаю не занедбувати обов'язків своїх. Щоби славу Твою примножити, хочу наслідумати Тебе і прагнення свої уподібнювати до Твоїх; бажаю іти путем чеснот Твоїх, а особливо — покори і чистоти.
Найчистіша Діво, відкрий мені Серце Своє і прийми до нього мене разом з чоловіком, дітьми та родиною моєю, з усім людом Божим. Випроси в Сина Свого, Господа нашого Ісуса Христа, ласку, потрібну мені до наслідування Тебе. Спомагай мене в усіх потребах і рятуй у небезпеках. Навчи мене волю Божу в радощах і смутках чинити. Опікуйся мною і родиною моєю повсякчас, Мати Помочі Неустанної. Будь при мені в годині ісходу душі моєї.
Амінь

Немає коментарів:

Дописати коментар