четвер, 9 вересня 2010 р.

Молитва до Ангела Хоронителя святого Франциска Салезія

О Ангеле святий!

Ти є опікуном моїм від народження. Тобі віддаю нині серце своє, дай його Спасителеві моєму, Йому бо воно правдиво належить.
Ти є опікуном моїм у житті. Будь же потішителем моїм у годину останню.
Зміцни віру мою, утверди надію мою.
Розпали в мені любов Божу!
Випроси мені ласку, аби життя минуле мене не сповнювала страхм, нинішність мене не тривожила, будуччина мене не вражала.
Укріпи мене в боротьбі смертельній, спонукуй мене до терпеливості, бережи мене в мирі.
Виблагай мені ласку, щоби моїм кормом останнім був хліб ангельський, моїми словами останніми — "Ісусе, Маріє, Йосифе", моїм віддихом останнім нехай буде любов, а Твоя присутність — моєю потіхою останньою.
Амінь

Немає коментарів:

Дописати коментар