четвер, 9 вересня 2010 р.

Молитва до Ангела Хоронителя святої Терези від Дитятка Ісуса

Стороже душі моєї, Ти бо яснієш на Небесах як делікатний чистий вогник біля Престолу Бога вічного; Ти сходиш для мене на землю і розсвітлюєш мене блиском Своїм.

Ангеле святий, Ти став братом моїм і утішителем. Ти знаєш мою неміч великую, тому провадь мене за руку. Бачу Тебе, сповненого чуйности, як забираєш каміння зо шляху мого. Закликай мене повсякчас споглядати тільки на Небо. Знай бо: що більше я малá й покірна, то ясніше сяє лик Твій. Ти, що бистріший од блискавиці, спіши часто до тих, що дорогі мені! Крилами Своїми осуши слези їхні, співай їм про те, який благий Ісус, співай, що в терпінні мають приятелів. І тихо-тихенько прокажи їм ім’я моє.
Прагну бо в цім житті короткім рятувати моїх братів грішних. О святий і прегарний Посланцю Краю Отчого, дай мені Свій вогонь святий! Нічого немає, що могло б стати даром жертвенним, тільки убогість, — занеси її Богові в Тройці Єдиному!
Амінь

Немає коментарів:

Дописати коментар