четвер, 9 вересня 2010 р.

Молитва до Матері Божої на чудотворній іконі "Помічниця при пологах"

О Преславна Мати Божа, помилуй мене, рабу Твою, і прийди до мене в час хвороб і небезпек моїх, з якими народжують дітей всі бідні дочки Єви. Згадай, о Благословення в женах, з якою радістю і любов'ю Ти поспішала в нагірний край відвідати родичку Свою Єлисавету, коли вона сподівалася дитини, і як чудесно позначилися Твої відвідини благодатні на матері й плоді лона її.

З благосердя Свого невичерпного даруй мені, негідній рабі Твоїй, дочекатися дитини. Даруй мені благодать, щоб дитя, яке виношую під серцем моїм, з'явившись на світ, з радістю, подібно до святого Йоана, поклонялось Божественному Господу Спасителю, що з любови до нас грішних впокорився і Сам став Немовлятком. Радість невимовна, якою переповнювалося серце Твоє, Непорочна, при спогляданні новонародженого Сина Твого і Господа, нехай утішить скорботу, що належить мені перетерпіти серед болів народження. Життя світу, Спаситель мій, народжений Тобою, нехай порятує мене од смерти в час пологів і нехай прийме плід лона мого до обранців Божих. Вислухай, Царице Небесная, Пресвятая, благання смиренне моє і зглянься над грішницею бідною ласкавим поглядом Твоїм. Не осором надії моєї на велике милосердя Твоє і захисти мене, Помічнице християн, Цілителько хворих, покровом Твоїм материнським у час мук і болів моїх, щоб сподобилася і я відчути на собі, що Ти — Мати милосердя, і щоб я завжди милість Твою прославляла, бо Ти ніколи молитов не відкидаєш і визволяєш усіх, що звертаються до Тебе в час скорботи й хвороби.
Амінь

Немає коментарів:

Дописати коментар