середу, 29 вересня 2010 р.

Молитва до св.Тадея

Святий Юдо-Тадею, близький родичу з Найсвятішою Матір’ю Божою, великий Апостоле й Мученику, славний Чудотворче, що помагаєш своїм почитателям, віруючим у Твоє успішне заступництво перед Богом у важких особливих обставинах, порятуй мене, благаю, прийди до мене з допомогою. Ти, який одержав від Бога привілей помагати в розпачливих і безнадійних обставинах, змилуйся наді мною. Моє життя –це безустанна хресна дорога. Кожний день приносить мені смуток і горе, а серце моє наповнюється болем, бо в усьому находжу лише страждання. В цій постійній боротьбі бракує мені вже сил, падаю на дусі, тривога й розпука огортають мою душу, й здається мені, що Провидіння Боже про мене забуло. Чи ж Твоя доброта не змилосердитися над моїми злиднями? Благаю, вислухай мене. Випроси у Бога те, про що прошу (вкажіть потреби), а я до кінця життя з вдячністю буду почитати Тебе як мого особливого Опікуна й буду Богу дякувати за отриману через Тебе ласку та поширюватиму по світу пошану Твого імені.
Амінь.

Немає коментарів:

Дописати коментар