пʼятницю, 10 вересня 2010 р.

Молитва матері, яка виношує дитину

Я прославляю Тебе, Небесний Отче, Боже – Творче, бо Ти вчинив великі речі в мені і народиться з мене дитина, плід любові, яку Ти благословив. Ісусе, Сину Божий, Ти, який дозволив мені поклонятися маленькому крихітному Тобі на сіні, жертвую Тобі свою дитину, Твого брата/сестру. Збагати його/її чудесними природними дарами і ласкою. Нехай він/вона буде нашою радістю на землі, а у вічності Твоєю славою. Святий Духу, покрий мене Своєю тінню протягом усіх цих місяців чекання, щоб нічого злого не могло статися з моєю маленькою дитиною і щоб його чи її душа були готові стати твоєю святинею у Хрещенні. А Ти, Маріє, Царице матерів, допомагай мені, молю Тебе, у час народження моєї дитини. Я приймаю, починаючи вже зараз, усяке терпіння, що може прийти, і прошу Тебе пожертвувати його Богові заради моєї дитини. Мій святий ангеле – хоронителю і святий ангеле – хоронителю моєї дитини, стережи нас обох.
Амінь

Немає коментарів:

Дописати коментар