пʼятницю, 10 вересня 2010 р.

Молитва за вбитих дітей

Небесний Отче! Ти дав нам дар свободи, любити і наслідувати Твоє вчення і закони. Деякі батьки вирішують зловживати цією свободою, знищуючи дар життя, який Ти дав їх дітям. Будь-ласка прости цих людей, які знищують людське життя, абортуючи своїх ненароджених дітей. Дай цим ненародженим дітям можливість радіти Тобою у всій вічності. Допоможи мені бути в солідарності з Твоїми найменшими, приймаючи до серця слова Твого Сина: “те що тільки ви вчинили одному з братів моїх найменших, ви мені вчинили”. Тому дозволь мені сьогодні, Отче, прийняти духовно ненароджену дитину і запропонувати мої молитви, працю, радість і страждання за того найменшого, так щоб дитина змогла народитися і жити для Твоєї більшої слави і честі. Ми просимо цього в ім’я Ісуса, у єдності зі Святим Духом, єдиний Бог на віки вічні.
Амінь

Немає коментарів:

Дописати коментар