четвер, 9 вересня 2010 р.

Молитва до Матері Божої на чудотворній іконі "Годувальниця" за ласку грудьми вигодувати немовля

Прийми, Владичице Богородице, слізні моління раби Твоєї, що до Тебе прибігає. Бачу зображену Тебе на святій іконі, де на руках тримаєш і годуєш Сина Свого і Бога нашого Ісуса Христа. Хоча й безболісно народила Ти Його, але всі скорботи і немочі синів і дочок людських Ти бачиш. Тому, щиро припадаючи до Твого цілющого образу та зі смиренням його цілуючи, молю Тебе, всемилостивая Владичице, нас, грішних, що засуджені в болях і муках народжувати і в скорботі годувати дітей наших, милостиво помилуй і заступи, немовлят і матерів від тяжкої недуги й гіркої скорботи визволи. Даруй нам здоров'я і силу. Нехай наші діти, що живляться силою цією, зростають у силі, а ті, що живлять їх, нехай переповнюються радістю і втіхою. Нехай за заступництвом Твоїм, вустами немовлят і дітей, Господь звершить хвалу Свою.

О Мати Сина Божого! Змилосердься над матерями дітей людських і над немічними людьми Твоїми. Хвороби наші скоро зціли, сум та скорботу нашу полегши, не зневаж сліз та ридань рабів Твоїх. Почуй мене, що перед іконою Твоєю в день скорботи припадаю, і в день радости та визволення прийми вдячну похвалу серця мого. Вознеси моління мої до Престолу Сина Твого і Бога нашого, щоб він змилосердився над гріхами і немочами нашими і збільшив милість Свою на тих, що знають ім'я Його. Щоб ми і діти наші славили Тебе, милосердну Заступницю і вірну Надію роду нашого на віки вічні.
Амінь

Немає коментарів:

Дописати коментар