пʼятницю, 10 вересня 2010 р.

Коли вдягаєшся

Зодягни мене, Господи, в людину нову, "що відновлюється до досконалого опізнання, відповідно до образу свого Творця". (Колос. 3,10)

Коли вмиваєшся
"Обмий мене з беззаконня мого і від гріха мого очисти мене" (Пс. 50,4)

Коли виходиш з дому
Господи, "кроки мої спрямуй за Твоїм словом, не дай ніякій кривді запанувати надо мною" (Пс. 118,133)

Коли заходиш до храму
Дякую Тобі Боже, "за Твою милість і Твою правду, бо Ти понад усяке ім'я возвеличив Твоє слово" (Пс. 138,2)

Коли кропиш щось чи когось свяченою водою
Господи, "окропи мене іссопом — і очищуся, обмий мене — і стану біліша від снігу" (Пс. 50,9)

Коли обтяжена працею
Господи, "споглянь на моє горе і на труд мій, і відпусти всі гріхи мої" (Пс. 25,18)

Коли смутно
Господи, "поверни мені радість спасіння Твого, і духом владичним утверди мене" (Пс. 50,14)

Коли гордощі діймають
"Не нам, о Господи, не нам, а імені Твоєму дай славу, заради милості Твоєї і Твоєї правди" (Пс. 151,1)

Коли згіршуєшся
Господи, "поверни очі мої, щоб не дивилась на марноту. Живи мене на Твоїй дорозі" (Пс. 118,37)

Коли відчуваєш пожадливість
"Серце чисте створи в мені, Боже, і духа правого обнови в нутрі моєму" (Пс. 50,12)

Коли пригадаєш гріх свій
"Гріхів юности моєї і переступів моїх не згадуй, з милосердя Твого згадай мене, о Господи, доброти Твоєї ради" (Пс. 24,7)

Коли згадуєш про Вічність
"Як лань прагне до водних потоків, так душа моя прагне до Тебе, Боже" (Пс. 42,2)

Немає коментарів:

Дописати коментар