четвер, 9 вересня 2010 р.

Молитва подяки за дар материнства

Дякую Тобі, Отче Небесний, за дар материнства. ДякуюТобі, що удостоїв мене, грішницю, цієї великої гідності. Знаю бо, що Ти даєш життя і Ти його забираєш. Від мене залежало тільки сказати Тобі: "Так".

Дякую тобі за всі радісні та прикрі хвилини плекання дітей. Дякую Тобі, що через них Ти вчив мене ставати матір'ю. Дякую Тобі за Твою постійну батьківську підтримку.
Дякую тобі за свідомість, що Ти дітей моїх любиш більше, ніж я. Від Тебе вони вийшли, і Твої вони. Короткою є наша спільна з ними дорога до Тебе.
Поможи мені збагнути, якими Ти задумав дітей моїх, і повернути їх Тобі, сповнивши задум Твій.
Дякую Тобі, Отче...
Дякую Тобі, Господи, за благословенне і благородне покликання до материнства. Господи, я часто забуваю, як сильно Ти мені довіряєш, поручаючи Твоїх дітей дорогоцінних опіці моїй. прошу Тебе, Отче всеблагий, поможи мені повсякчас усвідомлювати велич і відповідальність материнства.
Амінь

Немає коментарів:

Дописати коментар