четвер, 9 вересня 2010 р.

Молитва до Матері Божої про опіку над дитиною на все життя

Найсвятіша Владичице! Стаю на коліна перед Господом Богом, жертвую Йому серце й душу мою і дитини моєї, яку я зачала. Віддаю Богові честь і хвалу й прошу Його опіки батьківської надо мною і дитиною моєю. Візьми, о всепітая Мати, дитину мою і мене під Свій Покров святий. Бережи мене й дитину мою по всі дні життя. Учини, всеблагая Богородице, щоб дитину свою я щасливо здоровою і розумною виносила й народила, виростила і виховала чесною, побожною людиною, істинною християнкою чи християнином. Керуй, Матінко найсвятіша, кожним ділом, словом і помислом моїм і дитини моєї, не відпускай нас із-під опіки Своєї. Прийди в потребі до мене й дитини моєї зо Своєю поміччю неустанною. Матінко Божа, будь повсякчас на сторожі серця, душі і тіла моїх і дитини моєї і доведи кожного з нас до спасіння вічного. Амінь

Немає коментарів:

Дописати коментар