понеділок, 20 вересня 2010 р.

Молитва дівчини про заміжжя

О, Всемилостивий Господи! Я знаю, що велике щастя моє залежить від того, як любитиму я Тебе всією душею і всім серцем моїм і виконувала у всьому святу волю Твою. Керуй же Сам, о Боже мій, душею моєю і наповнюй серце моє: я хочу догоджати Тобі Одному, бо Ти Творець і Бог мій. Охорони мене від гордості і самолюбства; розум, скромність і доброчесність нехай прикрашають мене. Лінощі противні Тобі і породжують пороки, подай же мені охоту до праці і благослови труди мої. Оскільки ж закон Твій святий наказує людям жити в чесному подружжі, то приведи мене, Отче Святий, до цього освяченого Тобою стану, не для догоди бажанню моєму, а для виконання призначення Твого, бо Ти сам сказав: недобре чоловікові бути одному і сотворивши йому жінку на помічницю, благословив їх рости, множитися і населяти землю. Вислухай смиренну молитву мою, з глибини дівочого серця Тобі принесену, дай мені чоловіка чесного і побожного, щоб ми в любові з ним і згоді прославляли Тебе, милосердного Бога, Отця і Сина і Святого Духа нині і повсяк час, і на віки вічні.
Амінь.

Немає коментарів:

Дописати коментар