четвер, 9 вересня 2010 р.

Молитва про покаяння до блаженного Миколая Чарнецького

Блаженний Миколаю, ще за земного життя Ти просвічував душі довіреної тобі пастви.
Тож і нині я насмілююсь просити Тебе відкрити мої духовні очі на весь бруд душі моєї й безодню гріхів моїх.
Допоможи мені щодня сповідати гріхи мої перед Господом і надалі не повторювати їх.
Нехай життєдайною водою буде мені любов до Бога, Творця мого, а хлібом щоденним – виконання святої волі Господа.
Блаженний владико Миколаю, навчи мене прощати ближніх моїх, що грішать проти мене, й нелицемірно любити їх.
Заступайся перед Господом за мене грішного (-ну), щоб Всемогутній сповнив мою душу духом покори, доброти, терпеливості, милосердя, вибачливості й вдячності Богові за все. Бо Йому належить уся честь і слава навіки віків.
Амінь.

Немає коментарів:

Дописати коментар